Idea Lakaran Yang Menggabungkan 2 Dunia

Leave a Comment

Kreativiti seorang pelukis adalah aset yang paling berharga kerana keunikan karya itu adalah penentu kepada kejayaan pelukis tersebut.

Lakaran Hidup oleh Sebastien Del Grosso adalah satu hasil rekaan kreatif di mana beliau telah menggabungkan dirinya dan lukisannya sendiri!

Menggunakan teknik fotografi dan seni tampak membuatkan karya beliau sangat menarik. Del Grosso, seorang artis dan jurugambar berasal dari Perancis ini menghasilkan lukisan dari pengalaman hidupnya sendiri.

Menurutnya, "sejak saya kecil, melukis begitu memberikan inspirasi. Tetapi bila saya menceburi dunia fotografi saya merasakan kekuatan dari dua cabang seni ini boleh menghasilkan idea rekaan yang lebih besar dan unik. Kenapa tidak saya gunakannya untuk membebaskan imaginasi saya dari terkongkong".








Next PostCatatan Terbaru Previous PostCatatan Lama Laman utama

0 comments:

Catat Ulasan